مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-14سياسي

ملاقات مردمی معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران برگزار شد


معاون قضایی رییس کل در امور ارتباطات و حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان تهران از برگزاری ملاقات مردمی با حضور بیش از 300 نفر از شهروندان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس،به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان تهران،سید مهدی رستگاری معاون قضایی رییس کل در امور ارتباطات و حفظ حقوق شهروندی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی این هفته مسئولان قضایی دادگستری استان تهران اظهار داشت: ملاقات های مردمی از زمانی که ساماندهی شده است نقاط  ضعف و قوتی دارد که با استفاده از نظرات مردم می توانیم ضعف ها و کاستی ها را رفع کنیم و همچنین نکات مثبت را تقویت کنیم.

رستگاری گفت: بر اساس وعده داده شده در خصوص ارزیابی و سنجش میزان رضایت مراجعین، در روزهای ملاقات مردمی کاربرگ های نظر سنجی که از قبل تهیه شده است در بدو ورود مراجعین به آنها داده می شود و پس از ملاقات نیز جمع آوری می شود و طی نشستی با حضور  همکاران واحد ملاقات مردمی  جمع بندی نظرات مردمی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و مسائل و مشکلات مطرح شده برای هفته های آینده مرتفع می شود که بدین صورت برای تعالی و بهبود جلسات ملاقات مردمی گام های عملی برداشته می شود.

وی با اشاره به کثرت مراجعین به واحد ملاقات مردمی گفت: هر هفته بالغ بر 300 نفر ملاقات کننده در برنامه ملاقات مردمی دعوت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات مردمی معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران برگزار شد

ملاقات مردمی معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران برگزار شد