مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-08سياسي

دیدار مردمی رییس دیوان عدالت اداری با مردم مازندران


رییس دیوان عدالت اداری کل کشور در جریان سفر خود به استان مازندران به همراه معاونان با 162 نفر از مردم استان دیدار وبه بررسی مشکلات و درخواست های آنان پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام حکمت علی مظفری رییس دیوان عدالت اداری صبح امروز در جریان سفر خود به استان مازندران به همراه معاونان با 162 نفر از مردم  استان دیدار و به بررسی مشکلات و درخواست های آنان پرداختند.

در ادامه برنامه  سفر های استانی مدیران دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام حکمت علی مظفری رییس دیوان عدالت اداری و هیات قضایی همراه، درساختمان دادگستری استان مازندران میزبان مراجعان بودند.

در این  جلسه دیدار مردمی، رییس و معاونان دیوان عدالت اداری پاسخگوی 162 نفر از افرادی که برای ملاقات مردمی ثبت نام کرده بودند، شدند.

گفتنی است عمده درخواست های مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده ها،  مشکلات  اداری و استخدامی، اعتراض به رای دیوان عدالت اداری و نحوه اجرای آرای قطعی دیوان در دستگاه های اجرایی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد.

شایان ذکر است درخواست های حاوی دستور قضایی و ضمائم آن بلافاصله اسکن شده و از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل هر یک از معاونان قضایی ارجاع می شود و مراجعان می توانند به صورت تلفنی پیگیر پاسخ های خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مردمی رییس دیوان عدالت اداری با مردم مازندران

دیدار مردمی رییس دیوان عدالت اداری با مردم مازندران