مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-11سياسي

پیشرفت 70 درصدی پروژه گازرسانی به منطقه تنگ تامرادی بویراحمد


استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه گازرسانی به 18 روستای تنگ تامرادی و دشت روم نیمه دوم اردیبهشت امسال کلنگ زنی شد که گازرسانی به 6 روستا انحام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای تنگ تامرادی و دشت روم بویراحمد گفت: نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال بود که پروژه گازرسانی به 18 روستا در منطقه دشت روم و تنگ تامرادی طی مراسمی کلنگ زنی شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در یک بازده زمانی کوتاه 20 کیلومتر خط لوله برای 6 روستای این مناطق کشیده شده و گاز به روستاها رسیده اما عملیات نصب علمک مانده که ظرف یک ماه باقی مانده انجام شود.

  وی بیان کرد: بقیه پروژه به طرف تنگ تامرادی تا دهه فجر به بهره برداری می رسد که سرجمع پروژه گازرسانی به منطقه تنگ تامرادی بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که یکی از پروژه های موفق در سرعت عمل و سرعت در کار است.

گازرسانی به 40 روستای زیلایی مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: فقط در زیلایی 40 روستا بالا جمعیت چند هزار نفره گازرسانی در حال انجام است و در کهگیلویه و سایر شهرستان ها نیز پروژه های گازرسانی در حال انجام است مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق تاکید رییس جمهور خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار در کل کشور و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی پروژه گازرسانی به منطقه تنگ تامرادی بویراحمد

پیشرفت 70 درصدی پروژه گازرسانی به منطقه تنگ تامرادی بویراحمد