مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-03سياسي

راهپیمایی همدان در 13 آبان از کجا تا کجا؟


راهپیمایی مردمی 13 آبان با حضور دانشجویان و دانش آموزان همدانی به منظور گرامیداشت یوم الله 13 آبان و مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، همدان، راهپیمایی مردمی 13 آبان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی در سراسر استان همدان برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی مسیر راهپیمایی در جای جای استان را اعلام کرد.

همدان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان همدانی ها ساعت 10 صبح، از میدان فلسطین به سمت میدان امام خمینی(ره) حرکت و راهپیمایی برگزار می کنند.

ملایر  راهپیمایی 13 آبان در ملایر نیز راس ساعت 9:30 صبح از میدان آزادگان به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

کبودرآهنگ راهپیمایی مردم شهید پرور کبودرآهنگ ساعت 10 صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نهاوند ساعت 10 صبح از مسجد شهید آیت الله حیدری به سمت میدان امام خمینی(ره)، مردم انقلابی نهاوند متشکل از دانش آموزان و دانشجویان راهپیمایی برگزار می کنند.

اسدآباد  شهرستان اسدآباد نیز همچون دیگر نقاط استان ساعت 10 صبح از مقابل دفتر امام جمعه تا میدان غدیر به مناسبت گرامیداشت 13 آبان راهپیمایی برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی همدان در 13 آبان از کجا تا کجا؟

راهپیمایی همدان در 13 آبان از کجا تا کجا؟