مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:262023-11-18حوادث

فرمانده انتظامی اصفهان: 46 خودروی سرقتی در یک روز کشف شد


حمید علینقیان پور،  فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای مقابله با سارقان خودرو، کشف و استرداد خودروهای مسروقه به مال باختگان طرح ویژه ای در پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طراحی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه سارقان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح یک روزه کارآگاهان پلیس آگاهی در سراسر استان اصفهان پس از هماهنگی با مرجع قضایی به صورت همزمان و ضربتی به مخفیگاه های سارقان خودرو وارد شده و در پایان 28 نفر از این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.

علینقیان پور از کشف 46 دستگاه خودروی مسروقه در طرح مذکور خبر داد و گفت: ارزش این خودروها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 100 میلیارد ریال بودند.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان به مرجع قضایی تحویل شده و خودروهای کشف شده نیز پس از انجام مراحل قانونی به مال باختگان مسترد می شوند، تصریح کرد: پایین بودن ضریب ایمنی خودروهای مدل پایین، عدم تجهیز آنها با تجهیزات ایمنی و ضد سرقت و سهل انگاری مال باختگان در نگهداری وسایل نقلیه خود از مهمترین عوامل سرقت این خودروها بودند که در این خصوص توصیه می کنیم شهروندان برای جلوگیری از سرقت خودروی خود توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی اصفهان: 46 خودروی سرقتی در یک روز کشف شد

فرمانده انتظامی اصفهان: 46 خودروی سرقتی در یک روز کشف شد