مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-29اقتصادي

ایجاد 796 فرصت شغلی در همدان با احیای واحدهای کشاورزی


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی همدان گفت: از ابتدای سال 76 واحد تولیدی در بخش کشاورزی با پیگیرهای مستمر احیا و افزایش ظرفیت شده که 796 فرصت شغلی به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، احمد قدیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای تولید، افزایش تولید و افزایش اشتغال از ابتدای سال جاری 76 واحد تولیدی بخش کشاورزی با پیگیرهای مستمر احیا و افزایش ظرفیت شده است.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای راکد در استان با هم افزایی انجام پذیرفته است افزود: برخی از واحدهای احیا شده در ستاد تسهیل و رفع موانع استان مطرح و برخی دیگر در بازدیدهای شهرستانی پیگیری و شناسایی شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: بازدیدهای شهرستانی و  میدانی به ویژه بازدید از طرح های تولیدی مشکل دار سهم عظیمی در رفع موانع دارد.

وی با تاکید بر اینکه بررسی مشکلات از نزدیک، ارائه راهکارهای کارشناسی و گره گشایی با برگزاری جلسات کارشناسی در بخش ها و زیر بخش های سازمان جهاد مستمرا در دستور کار است.

قدیمی با اشاره به اینکه نتیجه بررسی ها پرداخت تسهیلات، بهسازی، واگذاری و در نهایت  احیا، افزایش ظرفیت و ارتقای واحد تولیدی است اضافه کرد: هدف نهایی بازدیدها و پیگیری ها با تمام توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 796 فرصت شغلی در همدان با احیای واحدهای کشاورزی

ایجاد 796 فرصت شغلی در همدان با احیای واحدهای کشاورزی