مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-15پزشكي

سیاست های جوانی جمعیت با برنامه ریزی منسجم تداوم یابد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سی و ششمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، با تقدیر از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این حیطه، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سی و ششمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، با تقدیر از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در این حیطه، بر تداوم این امر با برنامه ریزی منسجم در مجموعه سلامت استان فارس تاکید کرد.

سید وحید حسینی امروز، 24 آبان در سی وششمین نشست دانشگاهی قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن پیگیری مصوبات نشست های پیشین این قرارگاه دانشگاهی، روند اجرای برنامه ها و سیاست های جوانی جمعیت در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در شیراز و شهرستان های فارس را جویا شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید اهمیت رسیدگی و پیگیری مسائل رفاهی کارکنان دانشگاه افزود: مبحث جوانی جمعیت موضوعی ملی و کاری بزرگ و ارزشمند است که به کمک تامین منابع مالی و تلاش و همت همگانی، تحقق اهداف آن تسریع می شود.

وی برنامه ریزی برای ترغیب و تشویق دانشجویان و کارکنان در زمینه امر مقدس ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری را از مهم ترین موضوعاتی عنوان کرد و اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های جوانی جمعیت و تحکیم خانواده باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های جوانی جمعیت با برنامه ریزی منسجم تداوم یابد

سیاست های جوانی جمعیت با برنامه ریزی منسجم تداوم یابد