مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-23پزشكي

«خدمات روانشناسی» تحت پوشش بیمه قرار گرفت/ پوشش 70 درصدی تعرفه این خدمات


خدمات روانشناسی که به دلیل قیمت بالا و مشمول بیمه نبودن، در دسترس بسیاری از بیماران قرار نداشت، تخت پوشش بیمه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این خبر خوشی است که دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در مراسم نکوداشت بیست و نهمین سالروز تصویب قانون بیمه همگانی اعلام کرد و افزود: تعرفه خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه ها قرار گرفته و در سامانه ها وارد شده است.

این خدمات مهم است چراکه خیلی از مشکلات سلامت روان با این خدمات برطرف می شود.

وی افزود: خیلی ها به خاطر نداشتن توان مالی برای این خدمات مراجعه نمی کردند که امیدواریم از این پس افزایش مراجعات اتفاق بیفتد.

پوشش 70 درصدی تعرفه این خدمات دکتر محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پاسخ به سوال تابناک در خصوص این خدمت تازه گفت: تاکنون خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه نبوده اما با تدابیری که اتخاذ شد و اجرایی گردید، اکنون در سامانه بیمه سلامت قرار گرفته و مراجعان می توانند از این خدمت بیمه ای بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه این خدمات شامل ویزیت و خدمات درمانی می شود، افزود: روانشناسی فردی و گروهی و همچنین روانشناسی خانواده، اهم خدمات روان درمانی هستند که در این طرح تحت پوشش قرار گرفته اند و هر سه این خدمات در سامانه فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خدمات روانشناسی» تحت پوشش بیمه قرار گرفت/ پوشش 70 درصدی تعرفه این خدمات

«خدمات روانشناسی» تحت پوشش بیمه قرار گرفت/ پوشش 70 درصدی تعرفه این خدمات