مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-04بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه جدیدترین تسلیحات خود را به خدمت گرفته است


در جنگ و کشتاری که این روزها رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه آغاز کرده، ارتش این رژیم سلاح های کُشنده و پیشرفته ای را به کار گرفته که برخی از آنها برای اولین بار در یک عملیات نظامی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله آنها اسلحه جدیدی موسوم به «نیش آهنی» است .

- در جنگ و کشتاری که این روزها رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه آغاز کرده، ارتش این رژیم سلاح های کُشنده و پیشرفته ای را به کار گرفته که برخی از آنها برای اولین بار در یک عملیات نظامی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله آنها اسلحه جدیدی موسوم به نیش آهنی است که رژیم اشغالگر برای اولین بار در این جنگ از آن برای کشتار غیرنظامیان در غزه استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، با آغاز جنگ زمینی، ارتش رژیم اشغالگر ورود خمپاره نقطه زن Iron Sting را که به نام نیش آهنی مشهور است و اولین استفاده عملی از آن را اعلام کرد و بر اساس آنچه ارتش اشغالگر مدعی شد، یگان ماجلان از این سلاح علیه سکوهای پرتاب موشک متعلق به جنبش حماس استفاده کرده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت، یگان ماجلان از روز چهارم جنگ در غزه از نیش آهنی استفاده کرد تا اینکه فعالیت خود را به جبهه شمالی و مقابله با حزب الله لبنان منتقل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه جدیدترین تسلیحات خود را به خدمت گرفته است

ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه جدیدترین تسلیحات خود را به خدمت گرفته است