مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-20پزشكي

اعطای 5 هزار مجوز سیب سلامت در همدان


مدیر نظارت بر ارزیابی خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان از اعطای 5 هزار مجوز سیب سلامت برای انواع فرآورده های خوراکی و بهداشتی و آشامیدنی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حجت الله کمکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر ضرورت اهمیت امنیت و ایمنی مواد غذایی تاکید کرد و افزود: دولت توجه ویژه ای به شورای عالی مواد غذایی دارد و امنیت غذایی را در دستور کار قرار داده است.

 وی با تأکید بر فواید و مزایای آرد و نان کامل گفت: یکی از اولویت های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان فراهم کردن شرایط مصرف آردهای کامل و سبوس دار است.

  مدیر نظارت بر ارزیابی خوراکی، آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و دارو با بیان اینکه با نان کامل می توان املاح و فیبر لازم را دریافت کرد افزود: یکی از برنامه های وزارت بهداشت غنی سازی با مصرف نان کامل و آرد است که در پیشگیری بروز بیماری هایی نظیر فشار خون و چربی مؤثر است.

  وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعطای 5 هزار و 42 فقره مجوز سیب سلامت برای انواع فرآورده های خوراکی و بهداشتی و آشامیدنی در استان خبر داد.

کمکی گفت: این رقم، عدد قابل توجهی بوده و خوشبختانه با تنوع بالا صدور مجوز محصولات در استان نه تنها به کشورهای اطراف و خلیج فارس بلکه به روسیه و کشورهای دیگر نیز صادر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 5 هزار مجوز سیب سلامت در همدان

اعطای 5 هزار مجوز سیب سلامت در همدان