مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-30اقتصادي

خروج 68 واحد تولیدی استان قزوین از تملک بانک ها


معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: 68 واحد تولیدی استان قزوین از تملک بانک ها خارج شدند و تاکنون 42 واحد از این واحدها به چرخه تولید برگشتند، - 26 واحد باقیمانده نیز در آینده نزدیک به چرخه تولید برمی گردند و شاهد جذب سرمایه و اشتغال زایی آن ها نیز خواهیم بود.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، علی رحمانی اظهار کرد: با پیگیری کارشناسان حوزه معاونت اقتصادی استانداری قزوین 68 واحد تولیدی استان از تملک بانک ها خارج شدند که از این میان 51 واحد داخل شهرک های صنعتی و 17 واحد نیز خارج از شهرک های صنعتی استان قزوین مستقر هستند.

وی بیان کرد: تاکنون 42 واحد تولیدی خارج شده از تملک بانک به چرخه تولید برگشتند، 26 واحد باقیمانده نیز در آینده نزدیک به چرخه تولید برمی گردند و شاهد جذب سرمایه و اشتغال زایی آن ها نیز خواهیم بود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین خاطرنشان کرد: 134 واحد تولیدی تا پیش از این در تملک بانک های استان قرار داشتند که با خروج تعداد واحدهای یاد شده، تعداد واحدهای تولیدی تملک شده به 66 واحد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی استانداری قزوین تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مسأله تملک و جانشینی در واحدهای تولیدی استان را به حداقل برساند، دولت نیز بر استمرار فعالیت واحدهای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 68 واحد تولیدی استان قزوین از تملک بانک ها

خروج 68 واحد تولیدی استان قزوین از تملک بانک ها