مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-31اقتصادي

هدررفت واقعی آب شرب چهارمحال و بختیاری 20 درصد است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان این که سالانه 127 کیلومتر از خطوط آبرسانی در شبکه آب و فاضلاب استان اصلاح و نوسازی می شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان این که سالانه 127 کیلومتر از خطوط آبرسانی در شبکه آب و فاضلاب استان اصلاح و نوسازی می شود، گفت: میزان واقعی هدر رفت آب ناشی از فرسودگی شبکه آبرسانی استان 20 درصد است.

محمد کریمی در گفت و‎گو با ایسنا اظهار کرد: بخشی از آب شربی که در شبکه های آبرسانی وجود دارد به واسطه فرسودگی شبکه و یا حوادث از دسترس خارج می شود که این رقم 20 درصد است، البته بخشی از آب بدون درآمد استحصال می شود که آب و فاضلاب بابت آن پولی دریافت نمی کند و ناشی از هدر رفت ظاهری است که میزان آن نیز 16 درصد اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگری از آب بدون درآمد که در صنعت آب و فاضلاب وجود دارد و برخلاف مصرف پولی بابت آن دریافت نمی شود، گفت: میزان 1.

5 درصد از آب شرب در شبکه نیز به صورت کلی توسط بخش های غیرمجاز مصرف می شود که همواره همکاران ما در تلاش هستند تا ضمن شناسایی این موارد نسبت به جلوگیری از این گونه برداشت ها اقدام کنند.

کریمی با بیان اینکه سالانه 127 کیلومتر از خطوط شبکه های آبرسانی شرب استان اصلاح و نوسازی می شود، خاطرنشان کرد: برای جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدررفت واقعی آب شرب چهارمحال و بختیاری 20 درصد است

هدررفت واقعی آب شرب چهارمحال و بختیاری 20 درصد است