مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-15اقتصادي

عرضه 400 دستگاه خودرو در مزایده اموال تملیکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 400 دستگاه انواع خودرو های سنگین و سواری، - مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 400 دستگاه انواع خودروهای سنگین و سواری، ماشین آلات سنگین و کشنده خارجی و داخلی در مزایده سراسری فوق العاده به شماره 583 این سازمان عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 400 دستگاه انواع خودرو های سنگین و سواری، ماشین آلات سنگین و کشنده خارجی و داخلی در مزایده سراسری فوق العاده به شماره 583 این سازمان عرضه شد.

  اجتهادی گفت: این تعداد دستگاه خودرو در 24 استان به مزایده گذاشته شده است.

علاقمندان تا 30 آبان ماه می توانند جهت بازدید از خودرو ها به انبار های این سازمان در استان ها مراجعه و پیشنهاد قیمت ارائه کنند.

وی افزود: شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت انجام می شود و روز پنجم آذرماه مرحله رمزگشایی با حضور دستگاه های نظارتی برگزار و نتایج به برندگان اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه قیمت پایه کارشناسی این تعداد خودروها، هزار و 300 میلیارد تومان است، گفت: بیشترین تعداد خودرو ها از سوی استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 400 دستگاه خودرو در مزایده اموال تملیکی

عرضه 400 دستگاه خودرو در مزایده اموال تملیکی