مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:162023-11-15سياسي

معاون استاندار آذربایجان غربی: خانواده رکن اصلی ترویج فرهنگ کتابخوانی است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: خانواده، رکن اصلی و مهم ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است و برای موفق شدن در این عرصه فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه خانواده، رکن اصلی و مهم ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است، گفت: برای موفق شدن در این عرصه فرهنگی، روی ارتقای فرهنگ کتابخوانی در خانواده تلاش بیشتری شود.

وی افزود: برای گسترش کتابخوانی در جامعه، ترویج فرهنگ کتابخوانی از خانواده آغاز شود تا با موفقیت در این عرصه، کار در آموزش و پرورش و دانشگاه نیز راحت تر شود.

ابراهیمی همچنین با تاکید بر اینکه خانواده ها به آشنایی نوجوانان و کودکان با کتاب کمک کنند، خاطرنشان کرد: نویسندگان نیز در کتاب های خود ذائقه مخاطب به ویژه قشر خردسال و نوجوان را در نظر بگیرند تا جذابیت لازم برای مطالعه وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی زمینه سازی برای مطالعه تالیفات بومی به ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان را نیز ضروری دانسته و افزود: بررسی ها نشان داده که اکثر کتاب ها ترجمه شده و براساس فرهنگ غربی بوده و باید کتاب های تولیدی با فرهنگ بومی نیز در دسترس نسل جوان و نوجوان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار آذربایجان غربی: خانواده رکن اصلی ترویج فرهنگ کتابخوانی است

معاون استاندار آذربایجان غربی: خانواده رکن اصلی ترویج فرهنگ کتابخوانی است