مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 07:252023-11-13سياسي

آیا امکان انحلال شورای شهر کرمانشاه وجود دارد؟


فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه فرمانداری و مردم از وضعیت شورای اسلامی شهر گله مند هستند، گفت: این کار شورای شهر مصداق اخلال در حوزه مدیریت شهری است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه ضمن گله مندی از خبرنگاران، اظهار کرد: بخشی از کار رسانه اطلاع رسانی است، بخشی دیگر آگاهی بخشی و آموزش است.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید با جریان سازی و مطالبه گری برای تکان دادن نگاه فرااستانی در مسائل مختلف از جمله مدیریت شهری، عملیات رسانه ای ایجاد کند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تاثیر تاثیرگذاران رسانه بر تصمیم گیری درست برای این وضعیت نابسامان شورای شهر کرمانشاه، گفت: رسانه باید زبان مردم باشد و در حال حاضر وضعیت نابسامان شورای شهر یکی از دغدغه های مردم است.

وی با بیان اینکه ما نوکر مردم هستیم، تصریح کرد: فرمانداری کرمانشاه در این مدت نسبت به شورای شهر در چارچوب قانون برخورد کرده و همان روندی که برای سلب عضویت سه نفر از اعضا در حال پیگیری است با ادامه این وضعیت برای دیگر اعضاها هم جریان خواهد داشت.

آمویی اضافه کرد: تاکنون سه جلسه هیأت حل اختلاف در رابطه با سلب عضویت سه نفر از اعضای شورای شهر برگزار شده که یک جلسه دیگر باقی مانده تا بحث و تبادل نظرهای لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا امکان انحلال شورای شهر کرمانشاه وجود دارد؟

آیا امکان انحلال شورای شهر کرمانشاه وجود دارد؟