مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-02اقتصادي

پیگیری حل مشکل راه خروجی و ورودی پروژه بیمارستان 150 تختخوابی رزن


پروژه چند میلیاردی بیمارستان 150 تختخوابی در حال احداث از اعتبارات دولتی و بیت المال شهرستان رزن فاقد راه خروجی و ورودی بوده که با جدیت پیگیر حل این موضوع هستیم.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: پروژه چند میلیاردی بیمارستان 150 تختخوابی در حال احداث از اعتبارات دولتی و بیت المال شهرستان رزن فاقد راه خروجی و ورودی بوده که با جدیت پیگیر حل این موضوع هستیم.

علی اصغر غفاری آثار پنجشنبه 11 آبان در جلسه بررسی موانع و مشکلات جمعیت هلال احمر رزن، افزود: چندین سال پیش قطعه زمینی در 300 متری پروژه بیمارستان 150 تختخوابی در حال احداث شهر رزن توسط یکی از خیرین اهداء شده بود که با وجود پیگیری های بسیار شرکت آب منطقه ای استان رودخانه فصلی بدون استفاده از سال های گذشته را بهانه کردند و با این اتفاق نگذاشتند کاری را که نماینده شهرستان در رابطه با احداث بیمارستان در حال پیگیری بود، محقق شود.

وی ادامه داد: اعتباری را نماینده با پیگیری لازم تأمین و جذب کرده بود و برای اینکه این اعتبار از بین نرود به ناچار بیمارستان مورد نظر در پانسیون پزشکان احداث شد و این پروژه در شرایطی با میلیاردها تومان از اعتبارات دولتی و بیت المال در حال ساخت است که راه خروجی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حل مشکل راه خروجی و ورودی پروژه بیمارستان 150 تختخوابی رزن

پیگیری حل مشکل راه خروجی و ورودی پروژه بیمارستان 150 تختخوابی رزن