مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-25بين الملل

رایزنی رهبران حماس و جهاد با «سیدحسن نصرالله» درباره فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار کرد.

- رایزنی رهبران حماس و جهاد با سیدحسن نصرالله درباره فلسطین دبیرکل حزب الله لبنان، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در یک نشست مشترک تحولات فلسطین را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و صالح العاروری رییس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، سید حسن نصرالله و رهبران حماس و جهاد اسلامی در این دیدار در خصوص آخرین تحولات مربوط به عملیات طوفان الاقصی و اوضاع نوار غزه بحث و تبادل نظر کردند.

آن ها همچنین اوضاع جبهه شمالی و درگیری های جاری در مرز های لبنان با اراضی اشغالی را بررسی کردند.

در این دیدار در خصوص مواضع بین المللی و منطقه ای اتخاذ شده و اقداماتی که محور مقاومت باید در مرحله حساس کنونی اتخاذ کند رایزنی شد.

شرکت کنندگان در این نشست در خصوص راه های تحقق پیروزی واقعی مقاومت در نوار غزه و فلسطین و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این منطقه و کرانه باختری بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی رهبران حماس و جهاد با «سیدحسن نصرالله» درباره فلسطین

رایزنی رهبران حماس و جهاد با «سیدحسن نصرالله» درباره فلسطین