مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-18سياسي

جهش علمی کشور در انتظار یک حرکت مبتکرانه از سوی دستگاه ها


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد؛ باید یک حرکت مبتکرانه از سوی دستگاه های علمی کشور برای جهش علمی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، علیرضا رهایی در ششمین گردهمایی کارکنان این دانشگاه به هجوم بی رحمانه صهیونیست ها به غزه و اقدامات بسیار شنیع و زشت آنها برعلیه مردم ستم دیده فلسطین اشاره کرد و گفت: برای موفقیت مردم فلسطین که همواره از سوی استکبار جهانی مورد ستم قرار گرفتند به طوریکه بیش از 12 هزار نفر از آنها طی یک ماه گذشته شهید شدند، دعا می کنیم.

شاید برای اولین بار است که رژیم اشغالگر قدس ضربات سنگینی از سمت جبهه مقاومت متحمل شده است و خوشبختانه برای اولین بار نیز همه کشورهای حامی جبهه مقاومت بر علیه این رژیم ورود کرده و به یک همکاری و همگانی دست یافتند.

وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که مسؤولان نظام ما نیز اظهار کردند شاید این اتفاقات یک ماه اخیر غزه یک امتحانی بود که خداوند مقدر کرد تا دست محافل غربی و استکبار جهانی رو شود تا آن دوگانگی خود را نشان دهد و حقانیت مردم فلسطین توسط اقشار مختلف مردم در دنیا شناخته شود.

سرپرست دانشگاه صنعنی امیرکبیر همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خط و مشی دانشگاهیان اشاره و خاطر نشان کرد: ایشان در زمان های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش علمی کشور در انتظار یک حرکت مبتکرانه از سوی دستگاه ها

جهش علمی کشور در انتظار یک حرکت مبتکرانه از سوی دستگاه ها