مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-19سياسي

بودجه صدا و سیما افزایش پیدا می کند


سازمان برنامه و بودجه مکلف به افزایش 43 درصدی سهم دولت در تامین اعتبارات سال 1402 سازمان صدا و سیما شد و این افزایش در سنوات بعد از سال 1403 به عنوان پایه افزایش سنواتی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در نشست علنی عصر امروز یکشنبه 28 آبان ماه مجلس شورای اسلامی ادامه رسیدگی به جزییات لایحه برنامه هفتم در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان با بند(پ) ماده 59و تبصره 2 بند الف ماده 77 موافقت کردند.

  در بند(پ) ماده 59 آمده است:به منظور جلوگیری از تخریب جاده های کشور ناشی از اضافه گنجایش (تناژ) حمل تولیدات معدنی، کلیه معادن کشور مکلفند با هماهنگی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جادهای در خروجی واحد تولیدی نسبت به صدور بارنامه اقدام کند.

تخصیص سهمیه سوخت به ناوگان حمل ونقل محصولات واحدهای تولیدی معادن شن و نمک مشروط به اخذ بارنامه و تأییدیه پیمایش توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان است.

سازمان امور مالیاتی مکلف است از بهره برداری معادن و فعالیتهای صنایع معدنی جهت احداث زیرساختهای مناطقی که معادن در آن حوزه و راه های مواصلاتی به آن واقع شده و نگهداری رویه آسفالت و ابنیه فنی شبکه راههای اصلی و فرعی روستایی و نیز جبران خسارات وارده یا اضمحلال یا استهلاک راههای منشعب از معادن و متأثر از کامیون های حامل مواد معدنی، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه صدا و سیما افزایش پیدا می کند

بودجه صدا و سیما افزایش پیدا می کند