مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-14سياسي

قادری: بانک مرکزی با تصمیمات عجیب و غریب برای رمزارزها مانع تراشی نکند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بسیاری از جوانان و فعالان این حوزه بارها در ملاقات های مختلف از ما نمایندگان مجلس می خواهند که نهادهایی مثل بانک مرکزی با تصمیمات عجیب و غریب برای آنها مانع تراشی نکند.

- جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم، گفت: اهمیت حوزه رمز ارزها در کشور ایران برای مجلس محرز شده است؛ در این زمینه ظرفیت های بسیار ارزشمندی وجود دارد که قطعا باید به درستی استفاده شود.

وی افزود: نگاه مجلس به فناوری های مالی و رمز ارزها، نگاه آینده نگرانه است و ما نمی توانیم به حوزه ای که در سراسر دنیا مورد توجه اکثر دولت ها قرار گرفته، رفتارهای ناشیانه و کارشناسی نشده داشته داشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره بر عواقب تصمیمات غیرکارشناسی در مسائل مرتبط به فناوری ها گفت: جایگاه سکوهای بومی و داخلی معاملات و خدمات رمزارزها در کشور به خوبی رشد کرده است؛ آنها با استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی نخبه و فعالیت های دانش بنیان توانسته اند خدمات خوبی به مردم ارائه دهند و آمارها نشان می دهد مردم هم به خوبی استفاده می کنند.

وی همچنین تصریح کرد: گستردگی استفاده مردم از رمزارزها و سکوهای داخلی، نشان می دهد که چه ظرفیت کم نظیری در این حوزه در کشور داریم و ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری: بانک مرکزی با تصمیمات عجیب و غریب برای رمزارزها مانع تراشی نکند

قادری: بانک مرکزی با تصمیمات عجیب و غریب برای رمزارزها مانع تراشی نکند