مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:512023-11-03بين الملل

وزیر ارشاد: 34 میلیون نفر در کشور بازی های رایانه ای می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش در جلسه هم افزایی فرهنگی استان اظهارداشت: نزدیک به یک ماه است که غزه درگیر جنگ یک جانبه رژیم صهیونیست با حمایت آمریکا هستند.

وی تصریح کرد: در سرزمین اشغالی فلطسطین در طول یک قرن شاهد ظلم وستم بسیار بوده ایم و مردمان بسیاری زیرجنایت های درد منشانه رژیم صهیونیستی جان خود را تقدیم کرده اند اما این موفقیتی که در 15 مهرماه امسال خلق شد و این حماسه بزرگ که سابقه نداشت در یک روز این تعداد صهیونیست به درک واصل شوند و مردم قهرمان فلسطین این گونه بدرخشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در طول این یک ماه مقاومت مردم غزه مثال زدنی است.

اسماعیلی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین از برکات انقلاب اسلامی ایران است افزود: کوتاه بینان فکر می کنند که صدور انقلاب با حمایت مالی و پشتیبانی نظامی بوده باید بدانند آنها کارهای حداقلی بوده و مهم تر از آن روحیه مقاومت و ایستادگی که پیام انقلاب اسلامی است می باشد.

وی بیان داشت: روزی که جنگ تحمیلی به پایان رسید برخی از ساده لوحان داخلی می گفتند جنگ چه فایده ای داشته و همه آن هزینه بوده که امام راحل در پیام سوم اسفندماه 67 فرمودند جنگ ما برکات زیادی داشت که یکی از آن آزادی فلسطین خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: 34 میلیون نفر در کشور بازی های رایانه ای می کنند

وزیر ارشاد: 34 میلیون نفر در کشور بازی های رایانه ای می کنند