مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-06اقتصادي

تخریب 29 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان سامان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از تخریب 29 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای این عملیات 1810 مترمربع از اراضی کشاورزی باغی آزادسازی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان از تخریب 29 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای این عملیات 1810 مترمربع از اراضی کشاورزی باغی آزادسازی شد.

  حجت الله رییسی با اعلام این خبر اظهار کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز شامل اتاقک، دیوارکشی، محوطه سازی، سکو سازی و آلاچیق در روستاهای دو بخش مرکزی و زاینده رود بود که تخریب و قلع و قمع شد.

وی افزود: این اقدام شامل 15 مورد اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی، 14 مورد با حکم قطعی قضایی، طبق دستور مقام قضایی و با همکاری نیروی انتظامی به همراه یگان حفاظت جهاد کشاورزی استان و همکاران امور اراضی شهرستان سامان اجرایی شد.

رییسی بیان کرد: با جدیت در راستای حفظ و حراست از باغات و اراضی کشاورزی و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات برخورد خواهد شد و این رویه ادامه دارد.

براساس گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سامان هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می توانند از طریق تلفن 131 اطلاع دهند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 29 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان سامان

تخریب 29 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان سامان