مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-01سياسي

کلاهبرداری با 1800 شاکی


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری با شمار زیاد شاکی(یکهزار و 800) نفر در شهر لنده پاسخ داد و گفت: - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری با شمار زیاد شاکی(یکهزار و 800) نفر در شهر لنده پاسخ داد و گفت: تلاش بر این است که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات رسیدگی شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری با شمار زیاد شاکی(یکهزار و 800) نفر در شهر لنده پاسخ داد و گفت: تلاش بر این است که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیدعلی ملک حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: مشابه این پرونده را نیز در شهرستان بهمیی و با همین شرایط خاص داریم که یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضایی تعیین تکلیف این گونه پرونده های با شمار زیاد شاکی است.

وی افزود: همکاران در دادسرای شهرستان لنده تا این لحظه زحمات زیادی کشیده اند و همه سعی و تلاش دادگستری لنده و دادگستری استان بر این هست که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات منتهی به نتیجه شود و بخشی از خسارات مالباختگان در اسرع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با 1800 شاکی

کلاهبرداری با 1800 شاکی