مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-04سياسي

یک کشف جدید خردمند بودن انسان را زیر سوال برد(+عکس)


به گفته دانشمندان، این ها باستانی ترین دفینه هایی هستند که تاکنون در پرونده انسان ها ثبت شده است و متعلق به زمانی بسیار زودتر از زمان دفن شدن «انسان های خردمند» که متعلق به حداقل 100000 سال است، - به گفته دانشمندان، این ها باستانی ترین دفینه هایی هستند که تاکنون در پرونده انسان ها ثبت شده است و متعلق به زمانی بسیار زودتر از زمان دفن شدن انسان های خردمند که متعلق به حداقل 100000 سال است، هستند.

دیرینه شناسان در آفریقای جنوبی، قدیمی ترین قبرستان شناخته شده در جهان را پیدا کرده اند که حاوی بقایای خویشاوندان دور ما انسان ها است.

با توجه به مغز کوچک این گونه، تا کنون تصور می شد آن ها قادر به انجام رفتار پیچیده نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر آنلاین، این تحقیق که به رهبری دیرینه انتروپولوژیست مشهور لی برگر صورت گرفته شده است با استفاده از چندین نمونه از هومو نالدی که یک انسان صخره نورد در عصر حجر بوده است، شکل گرفته است.

این چندین نمونه در عمق 30 متری زیر زمین در یک غار، سایت میراث جهانی در نزدیکی ژوهانسبورگ، متعلق به یونسکو مدفون شده بود.

به گفته دانشمندان، این ها باستانی ترین دفینه هایی هستند که تاکنون در پرونده انسان ها ثبت شده است و متعلق به زمانی بسیار زودتر از زمان دفن شدن انسان های خردمند که متعلق به حداقل 100000 سال است، هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشف جدید خردمند بودن انسان را زیر سوال برد(+عکس)

یک کشف جدید خردمند بودن انسان را زیر سوال برد(+عکس)