مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:302023-10-31ورزشي

موانع را باید با تلاش به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم


عضو تیم ملی پاراوالیبال کشور با تاکید بر اینکه نباید از سختی ها در عرصه ورزش دلسرد شویم، افزود: شکست در ورزش نباید باعث سرخوردگی شود در واقع همه موانع را باید با تلاش و پشتکار به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در دیدار فینال رقابت های والیبال نشسته مردان بازی های پاراآسیایی هانگژوی چین تیم ملی کشورمان که میثم علیپور از بندرانزلی را در ترکیب خود داشت 3 بر یک تیم قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا رسید.

ملی پوشان والیبال نشسته در این دیدار با نتایج 25 بر 14، 25 بر 16 و 25 بر 18 پیروز شدند و سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

تیم ایران که قزاقستان را در مرحله گروهی نیز شکست داده بود، در این مسابقات حتی یک ست هم به حریفان نداد و همچون همیشه، با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در همین رابطه میثم علیپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این دور از رقابت ها که چهارمین دوره بازی های آسیایی به میزبانی هانگژو چین بود 5 بازی با تیم های قزاقستان، چین، کره و کامبوج همچنین یک دیدار دوستانه با چین داشتیم.

وی افزود: در همه بازی ها نتایج را با نتیجه 3 بر صفر بر تیم های حریف بردیم که به نوعی تمرین برای حضور در رقابت های شهریور سال بعد پارالمپیک لندن محسوب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع را باید با تلاش به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم

موانع را باید با تلاش به مقدمات پیشرفت تبدیل کنیم