مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-18سياسي

هفته بسیج بیش از 3000 برنامه در کرمانشاه برگزار می شود


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از تدارک برگزاری بیش از 3000 برنامه در کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

- سردار بهمن ریحانی_فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از تدارک برگزاری بیش از 3000 برنامه در کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

سردار بهمن ریحانی، عصر امروز (27 آبان) در نشست خبری تشریح برنامه های بزرگداشت هفته بسیج، ضمن محکومیت کشتار مردم بی دفاع غزه، اظهار کرد: جنگ غزه به هر شکلی که به پایان برسد، یقینا عزتمندی بیشتر مردم غزه را به همراه خواهد داشت.

ریحانی با اشاره به مقتدر بودن غزه در عین مظلومیت، گفت: امروز نام غزه جهانی شده و تجمعات و تظاهراتی که در سراسر دنیا در محکومیت جنایت های غزه شاهد هستیم، نشان از قدرتمند شدن غزه دارد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شرایط کنونی نابودی رژیم صهیونیستی را جلو انداخته، گفت: در هیچ برهه زمانی اینقدر ائتلاف جهانی علیه رژیم صهیونیستی را شاهد نبوده ایم و جنگ غزه به هر شکلی که تمام شود، رژیم صهیونیستی نخواهد توانست این شکست را جبران کند.

وی با اشاره به سردرگمی رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مدیریت جنگ غزه، گفت: بی شک هر موقع که جنگ غزه تمام شود، پرونده نتانیاهو هم بسته خواهد شد و همین مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج بیش از 3000 برنامه در کرمانشاه برگزار می شود

هفته بسیج بیش از 3000 برنامه در کرمانشاه برگزار می شود