مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-30اقتصادي

ارسال 13 پرونده به دستگاه قضایی / تخلفات برداشت غیرمجاز معادن سبزوار در دست بررسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمدار تهرانی اظهار کرد: نظارت بر محدوده های اکتشافی معادن و بهره برداری از معادن یکی از وظایف اداره صنعت، - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: پرونده 13 مورد برداشت غیرمجاز مواد معدنی از پهنه های این شهرستان برای برخورد و احقاق حقوق دولتی به مراجع قضایی ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمدار تهرانی اظهار کرد: نظارت بر محدوده های اکتشافی معادن و بهره برداری از معادن یکی از وظایف اداره صنعت، معدن و تجارت است که برای برخورد با متخلفان این حوزه، بازدید های مستمری را در برنامه دارد.

وی تصریح کرد: بازرسان این اداره امسال بازدید نظارتی از 158 محدوده معدنی منطقه سبزوار و تنظیم گزارش میزان برداشت واقعی انجام شده توسط بهره برداران را صورت داده اند.

شریعتمدار تهرانی گفت: همچنین 21 مورد بازدید مشترک با ادارات و دستگاه های مرتبط از جمله منابع طبیعـی، راه و شهرسازی، محیط زیست و نظام مهندسی معدن از پهنه های معدنی سبزوار انجام شده است.

وی افزود: شهرستان سبزوار از قطب های معدنی استان خراسان رضوی است که توسعه واحد های فرآوری در این بخش اهمیت بالایی دارد و در این راستا طی سالیان اخیر، واحد های فرآوری کنسانتره کرومیت و تیتانیوم در این منطقه ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 13 پرونده به دستگاه قضایی / تخلفات برداشت غیرمجاز معادن سبزوار در دست بررسی

ارسال 13 پرونده به دستگاه قضایی / تخلفات برداشت غیرمجاز معادن سبزوار در دست بررسی