مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-14اقتصادي

بررسی قیمت تیرآهن در سایت آهن باکس


از سال 1389 که سر و کله یک وب سایت به نام آهن آنلاین پیدا شد، تا به امروز سایت های متعددی راه اندازی شدند که قیمت روز انواع مقاطع فولادی و اهن الات ساختمانی و صنعتی را به صورت آنلاین منتشر و به روز رسانی می کنند.

- امروز و در این مطلب قصد داریم به معرفی یکی از وب سایت هایی که در سال های اخیر حضوری مستمر در بازار اهن داشته و اکنون در بین پر مخاطب های این بازار قرار دارد بپردازیم.

از سال 2018 یک تارنما با آدرس {www.

ahanbox.

com} در نتایج جستجوی گوگل پدیدار شد که در ابتدای شروع فعالیت خود فقط به انتشار مقالات کاربردی و فنی حوزه آهن الات می پرداخت و به واسطه دانشنامه خود به شهرت رسید.

یکی از پر مخاطب ترین محتواهای آموزشی آهن باکس که در آن زمان ترند شده بوده (Trend) آموزش نقشه خوانی بود که در پلتفرم های مختلف توسط صدها نفر به اشتراک گذاشته شد و هنوز با گذشت 6 سال در صدر نتایج جستجو قرار دارد.

قیمت اولین محصول فولادی که در این سایت منتشر شد، قیمت تیراهن اصفهان تولید شده در کارخانه ذوب آهن بود و به مرور نرخ سایر کارخانه های تولید کننده تیرآهن نیز در صفحات مربوطه منتشر شد.

بازخورد این سایت در بین مهندسین عمران باعث شد تا روزانه ده ها شرکت عمرانی برای محاسبات خود به جداول لیست قیمت در ahanbox مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی قیمت تیرآهن در سایت آهن باکس

بررسی قیمت تیرآهن در سایت آهن باکس