مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-20سياسي

رییس جمهور برای نظارت میدانی به وزارت نفت رفت


آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، صبح امروز دوشنبه 29 آبان، در ادامه نظارت های ستادی بر دستگاه های اجرایی، به وزارت نفت رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور،  صبح امروز دوشنبه 29 آبان، در ادامه نظارت های ستادی بر دستگاه های اجرایی، به وزارت نفت رفت و پس از شنیدن گزارش وزیر و مدیران این وزارتخانه از عملکرد دو ساله و همچنین طرح برخی موانع و مشکلات پیش رو، به بیان دستورات و خط مشی های مهمی در جهت ارتقای کمی و کیفی عملکرد این وزارتخانه پرداخت.

رییس جمهور با بیان اینکه سرمایه گذاری موتور محرک رشد اقتصادی است، بخش نفت و گاز را بهترین بخش برای سرمایه گذاری دانست و از مدیران مجموعه وزارت نفت خواست با تلاش برای جذب بیشتر سرمایه داخلی و خارجی به رشد تولید و افزایش کسب درآمد شتاب بیشتری بدهند.

رییسی افزایش تولید و صادرات نفت به رغم تحریم ها و تهدیدها را برگ زرینی در کارنامه دو ساله دولت مردمی عنوان کرد و در ادامه جلوگیری از خام فروشی به عنوان یکی از مسائل مورد تأکید رهبری معظم انقلاب را از جمله وظایف مهم وزارت نفت برشمرد و افزود: فرآوری نفت خام به افزایش تولید، اشتغال و بهره وری منجر خواهد شد، تأکید بر عدم معطل نگه داشتن طرح های توسعه ای وزارت نفت به بهانه نظرات کارشناسی ، تسریع در تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور برای نظارت میدانی به وزارت نفت رفت

رییس جمهور برای نظارت میدانی به وزارت نفت رفت