مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:562023-10-25اجتماعي

آغاز سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی از امروز/افزایش مراکز جامع سنجش


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه های سلامت سنجش نوآموزان از امروز، گفت: پیش بینی می شود تا سال آینده بین 110 تا 120 هزار کودک در استان خوزستان سنجش سلامت شوند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه های سلامت سنجش نوآموزان از امروز، گفت: پیش بینی می شود تا سال آینده بین 110 تا 120 هزار کودک در استان خوزستان سنجش سلامت شوند.

مسعود حمیدی نژاد امروز (3 آبان ماه) در آیین بازگشایی مراکز جامع سنجش سلامت استان خوزستان، با اشاره به آغاز فعالیت مراکز جامع سنجش از امروز، اظهار کرد: در سال های گذشته، سنجش سلامت نوآموزان به صورت محدود در ماه های تیر و مرداد آغاز می شد و تا شهریورماه ادامه داشت که با توجه به همزمانی با بازگشایی مدارس مشکلاتی پیش می آمد.

به این دلیل از سال گذشته، با برنامه ریزی های انجام شده، در استان های مختلف از جمله خوزستان، مراکز سنجش سلامت توسعه داده شدند و زمان انجام سنجش نیز افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر 45 پایگاه فعال شده اند و تعداد مراکز در حال افزایش است، افزود: با تلاش آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، امسال سنجش سلامت نوآموزان بهتر اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی از امروز/افزایش مراکز جامع سنجش

آغاز سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی از امروز/افزایش مراکز جامع سنجش