مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-18بين الملل

‍ النجبا: آمریکا به فکر خروج از عراق افتاده است


دبیرکل جنبش النُجَباء با اشاره به اینکه آمریکا به فکر خروج از عراق افتاده است، از مواضع ننگین و شرم‎آور کسانی که در عراق از ادامه حضور اشغالگران دفاع می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النُجَباء در پیامی ضمن اشاره به عبور موفق پهپادها و موشک های مقاومت اسلامی عراق از سامانه های پدافندی دشمن، نوشت: به لطف و عنایت خداوند متعال، تسلیحات مقاومت توانست شهرک های صهیونیستی و همچنین پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه را با سرافرازی هدف قرار دهد.

پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی النُجَباء در ایران به نقل از الکعبی گزارش داد، در میان این کارزار حسینی، شاهد نعره های برخی افراد بزدل هستیم که فهمیده اند اربابشان آمریکا تاب تحمل این حملات را نداشته و به فکر خروج از عراق افتاده است.

در سایه تشدید جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، مقاومت عراق تقریبا به صورت روزانه، پایگاههای نظامی آمریکا را در عراق و سوریه هدف قرار می دهد.

 این در حالی است که طی روزهای اخیر بارها، پایگاه های نظامی آمریکا را در مناطق مختلفی از عراق و سوریه هدف حمله راکتی و پهپادی قرار داده و به اعتراف واشنگتن موجب زخمی شدن ده ها نظامی آمریکایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ النجبا: آمریکا به فکر خروج از عراق افتاده است

‍ النجبا: آمریکا به فکر خروج از عراق افتاده است