مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-24اجتماعي

پرداخت مطالبات رتبه بندی معلمان


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه بندی معلمان شاغل پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، موضوع پرداخت مطالبات معلمان و مطالبات مربوط به رتبه بندی فرهنگیان از موضوعات مورد توجه معلمان بوده است.

علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی از پرداخت حق التدریس معوقه معلمان خبر داد.

وی با بیان اینکه مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه بندی معلمان شاغل پرداخت شده است، گفت: فوق العاده رتبه بندی معلمان بازنشسته هم آبان پرداخت خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: در رتبه بندی تقریباً هر آنچه از معلمان شاغل شرایط داشتند، به آنها رتبه تعلق گرفت و در احکام شان هم اعمال کردیم.

وی درباره بازنشستگان فرهنگی که مشمول رتبه بندی می شوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق العاده رتبه بندی این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بلافاصله احکام آنها را صادر کرده و معوقات شأن را پرداخت کند که فکر کنم در این یک ماه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات رتبه بندی معلمان

پرداخت مطالبات رتبه بندی معلمان