مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-15سياسي

هیچ راه حلی برای مسائل مؤثرتر از سپردن امور به مردم نیست


ما در دولت به عنوان خدمتگزاران مردم تلاش می کنیم در تمامی حوزه ها هیچ راه حلی را مؤثرتر از سپردن امور به مردم و حمایت از این امر قرار ندهیم.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: ما در دولت به عنوان خدمتگزاران مردم تلاش می کنیم در تمامی حوزه ها هیچ راه حلی را مؤثرتر از سپردن امور به مردم و حمایت از این امر قرار ندهیم.

محمدمهدی اعلایی در همایش تقدیر از تشکل های خیریه و مردمی که امروز 24 آبان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت های خیرین خصوصاً خیرینی که به توصیه های مستحبات انجام امور خیر تأکید شده التزام دارند به نوعی سربازان گمنام الهی در جهت دستگیری از قائله خداوند متعال بر روی زمین هستند و خوشا به حال کسانی که در چنین موقعیتی توفیق گذران امور پیدا می کنند.

وی افزود: استان قزوین به عنوان یکی از مهدهای زیستی مؤمنین و متدینین در انجام امور خیر و توسعه نیکی است و در مختصات جامعه دینی نیز همواره پیشقدم بوده است.

استاندار قزوین عنوان کرد: دولت سیزدهم یکی از شعارهای اصلی و اساسی خود را در فضای پیش روی کشور به شکل جد و با تأکید بر ایجاد ساختار بر پایه مردمی سازی قرار داده است.

وی بیان کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم تلاش می کنیم در تمامی حوزه ها هیچ راه حلی را مؤثرتر از سپردن امور به مردم و حمایت از این امر قرار ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ راه حلی برای مسائل مؤثرتر از سپردن امور به مردم نیست

هیچ راه حلی برای مسائل مؤثرتر از سپردن امور به مردم نیست