مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-15اجتماعي

روزی به یاد طلبه شهید خیابان های شیراز


اخلاق حسنه و لب هایی خندان از صفات بارز شیخ محمد بود که او را از همگان متمایز می کرد و پس از عمری مجاهدت در راه حرم حضرت زینب(س)، کمک به آسیب دیدگان و زلزله زدگان در اغتشاشات آبان 1401 در کوچه پس کوچه های خیابان معالی آباد شیراز با برخورد جسمی به سر مجروح شد و به آرزوی خودش رسید.

- ایسنا/فارس اخلاق حسنه و لب هایی خندان از صفات بارز شیخ محمد بود که او را از همگان متمایز می کرد و پس از عمری مجاهدت در راه حرم حضرت زینب(س)، کمک به آسیب دیدگان و زلزله زدگان در اغتشاشات آبان 1401 در کوچه پس کوچه های خیابان معالی آباد شیراز با برخورد جسمی به سر مجروح شد و به آرزوی خودش رسید.

اخلاق حسنه و لب هایی خندان از صفات بارز شیخ محمد بود که او را از همگان متمایز می کرد و به دلیل روحیه کمک رسانی به مردم در میان عوام و خواص دیار فارس شناخته شده بود بنابراین هرجایی که ندای کمک برمی خواست اولین نفر در صحنه حاضر می شد تا به ندای مستضعفان لبیک بگوید.

شهید حجت الاسلام و المسلمین محمد زارع مؤیدی 12 فروردین 1364 در منطقه بیضا در 30 کیلومتری شمالغربی کلان شهر شیراز متولد شد و پس از اتمام دوران مدرسه جهت تحصیلات حوزوی به حوزه علمیه رفت.

خدمات رسانی به مردم و امدادرسانی به ویژه در مناطق محروم یا سیل و زلزله زده به عنوان بسیجی یا طلبه یا جهادگر، حضور در سیل لرستان و خوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی به یاد طلبه شهید خیابان های شیراز

روزی به یاد طلبه شهید خیابان های شیراز