مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-16اجتماعي

معلم مهم ترین رکن تعلیم و تربیت است


معلم به عنوان مهمترین رکن تعلیم و تربیت در ابعاد آموزشی، اعتقادی، عاطفی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان دخالت دارد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: معلم به عنوان مهمترین رکن تعلیم و تربیت در ابعاد آموزشی، اعتقادی، عاطفی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانش آموزان دخالت دارد.

محسن افشارچی ظهر امروز (25 آبان ماه) در همایش هزار نفری نومعلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان زنجان با بیان اینکه تاثیری که معلمان بر روی دانش آموزان می گذارند بسیار زیاد است، عنوان کرد: تشویق و تنبیه یک معلم می تواند سرنوشت زندگی یک دانش آموز را رقم بزند.

وی با توضیح اینکه معلمان زنده کننده روح انسان هایی هستند که به صورت خام در اختیار آنان قرار می گیرند تا تربیت شوند، افزود: وظیفه معلمان سنگین تر از وظیفه بسیاری از شغل ها است.

نماینده عالی دولت در استان با توضیح اینکه این معلمان هستند که به جامعه انگیزه، ایمان، اعتقاد، شور و امید می دهند، ادامه داد: وقتی کسی وارد عرصه معلمی می شود نباید فکر کند که از همان ابتدا در آن کار متخصص است، بلکه باید تلاش کند در وهله اول لذت انجام آن کار را در وجود خود ایجاد کند.

استاندار زنجان عنوان کرد: معلمان باید تلاش کنند که به هیچ وجه و به هیچ عنوان دانش آموزی را در کلاس تحقیر نکنند حتی اگر بی ربط ترین سوال را پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم مهم ترین رکن تعلیم و تربیت است

معلم مهم ترین رکن تعلیم و تربیت است