مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-14حوادث

کشف 85 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین/ دستگیری 40 قاچاقچی


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح بزرگ مقابله با سوخت قاچاق در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: در این طرح 40 نفر از قاچاقچیان و عاملان خرید و فروش دستگیر شدند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح بزرگ مقابله با سوخت قاچاق در شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: در این طرح 40 نفر از قاچاقچیان و عاملان خرید و فروش دستگیر شدند.

  سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مبارزه با قاچاق سوخت با حضور 500 نفر از ماموران پلیس به مدت 72 ساعت در شهرستان قصرشیرین اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس 54 تانکر سوخت، دو هزار عدد گالن محل نگهداری سوخت به همراه 85 هزار و 560 لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.

حاجیان همچنین از توقیف 25 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که برای حمل و نقل و جابجایی سوخت قاچاق استفاده می شد خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه به پارکینگ منتقل شدند.

رییس پلیس استان از دستگیری 40 قاچاقچی سوخت و عاملان خرید و فروش مواد سوختی نیز خبر داد و گفت: یازده نفر آنها از سرشبکه های اصلی و بقیه نیز از عوامل خرید و فروش سوخت قاچاق بودند.

وی در پایان مبارزه با پدیده سوخت و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در ایام باقیمانده سال عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 85 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین/ دستگیری 40 قاچاقچی

کشف 85 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین/ دستگیری 40 قاچاقچی