مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-15حوادث

حادثه ای عجیب در گرگان/ نجات فردی از فضای محصور جوی آب


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از نجات فردی از فضای محصور عمق 20 متری جوی آب خبر داد.

- موسی الرضا صفری، شامگاه چهارشنبه 24 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات عملیات نجات فرد محصور شده در جوی آب یکی از میادین گرگان پرداخت و اظهار کرد: حدود ساعت 15 امروز با اعلام شهروندان به سامانه 125 مبنی بر مشاهده فردی درون جوی آب و در فضای محصور شده زیر پل های فلزی فولادی، نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای ایستگاه شماره پنج آتش نشانی گرگان در حداقل ترین زمان ممکن در محل حادثه واقع در لاین کند رو دور میدان بسیج حاضر شدند، ادامه داد: تیم عملیاتی بدون فوت وقت عملیات نجات را آغاز کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به اینکه تیم عملیاتی با استفاده از تجهیزات نجات ست هیدرولیک اقدام به بلندکردن پل فلزی به طول تقریبی 8 متر کردند، افزود: پس از برداشتن کامل پل فلزی و با کمک پرسنل اورژانس 115 مرد میانسال به سختی از داخل جوی آب بیرون کشیده شد.

وی با تأکید بر اینکه فرد مذکور جهت طی مراحل درمانی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: دلیل این اقدام مرد میانسال مشخص نیست و آنچه که به عنوان علت حادثه مشهود بوده، عدم هوشیاری فرد به دلایل نامعلوم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه ای عجیب در گرگان/ نجات فردی از فضای محصور جوی آب

حادثه ای عجیب در گرگان/ نجات فردی از فضای محصور جوی آب