مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:102023-10-25اجتماعي

افزایش رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در استان، گفت: عشایر، گردشگران و کوهنوردان با توجه به رخداد صاعقه از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سامانه بارشی که از شب گذشته وارد چهارمحال و بختیاری شده است به صورت ضعیف در برخی مناطق کوهرنگ خصوصا ارتفاعات فعال است و همچنین تا کنون در بازفت یک دهم میلی متر بارش گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ساعات آینده این سامانه بارشی به تدریج فعالیت خود را آغاز کرده و تا اواسط روز پنجشنبه در استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید طی امروز و روزهای آینده در استان هستیم، افزود: شدت بارش های این سامانه در حال حاضر مربوط به کوهرنگ، بخش مرکزی، فارسان، لردگان، بروجن، فلارد و خانمیرزا است.

نوروزی اضافه کرد: برای روز پنجشنبه سامانه بارشی در نیمه شمالی استان ضعیف می شود و در نیمه جنوبی به فعالیت خود ادامه می دهد.

کاهش دمای هوا در استان وی بیان کرد: برای صبح روز جمعه کاهش دمای هوا در استان انتظار می رود و همچنین طی فعالیت این سامانه بارشی در گردنه های برخی مناطق خصوصا نقاط کوهستانی شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در چهارمحال و بختیاری

افزایش رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در چهارمحال و بختیاری