مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-11اجتماعي

گره کور ترافیک چهارراه طهماسب آباد کرمان کی باز می شود


مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری کرمان گفت: چاره کوتاه مدت ترافیک چهارراه طهماسب آباد، ایجاد پارکینگ است و راه حل اساسی و بلندمدت آن در نتایح طرح جامع ترافیک بوده که خروجی های آن در آینده مشخص خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، چهارراه طهماسب آباد (سمیه) یکی از تقاطع های شلوغ و پرترافیک شهر کرمان است که همواره برای رسیدن به مقصد که مجبوری از این محل عبور کنی، دیگر اعصابی برایت نمی ماند، اما آیا حل مشکل این ترافیک که سال ها در شهر کرمان یک معضل شده است، چاره ای ندارد.

وحید خلیفه، مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری کرمان در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ترافیک چهارراه طهماسب آباد از 3 عامل اساسی عدم وجود پارکینگ، تعدد پزشکان در یک منطقه و نظام نوبت دهی پزشکان ناشی می شود.

وی ادامه داد: در خصوص ترافیک این منطقه با درخواست های زیادی از جانب شهروندان روبه رو هستیم و مطالبات به حق زیادی در این زمینه از طرف مردم به گوش ما می رسد که یکی از مشکلات اساسی این منطقه مربوط به پزشکان است، چراکه نظام ارجاع و نوبت دهی پزشکان نادرست است و بیماران برای ویزیت چند دقیقه توسط پزشک مجبور به ساعت ها انتظار در مطب پزشکان هستند و همین توقف طولانی افراد در یک منطقه خاص و در ساعات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کور ترافیک چهارراه طهماسب آباد کرمان کی باز می شود

گره کور ترافیک چهارراه طهماسب آباد کرمان کی باز می شود