مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:502023-11-05پزشكي

هزینه درمان بیماران تنفسی خوزستان بر گردن صنایع آلاینده خواهد بود


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه دستگاه ها مکلف هستند یا منشاء آلایندگی را برطرف یا در مقابله و پیشگیری از عوارض آن کمک کنند، - ایسنا/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه دستگاه ها مکلف هستند یا منشاء آلایندگی را برطرف یا در مقابله و پیشگیری از عوارض آن کمک کنند، گفت: تا زمانی که دستگاه ها محکم پای کار نیایند و این مساله را حل نکنند، هزینه رسیدگی به بیماران دچار مشکلات تنفسی بر گردن آن ها است و این موضوع باید مصوب و به دستگاه ها ابلاغ شود.

عبداله افرازه شهاوند در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (14 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: مخاطرات زیست محیطی یکی از سه علت اصلی مهاجرت از خوزستان است.

بیش از 70 درصد افرادی که از استان خوزستان مهاجرت می کنند، نخبه هستند که باید بمانند و معضلات را حل کنند اما در حال فرار از معضلات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سوختن فلرهای نفتی، توسعه صنایع نیشکر و آتش سوزی مزارع از دردهای دیرینه مردم استان خوزستان هستند.

در حوزه نفت، اقدامات برای خاموشی فلرهای نفتی خوب بوده و هر 10 سال 20 تا 30 درصد جلو رفته است و امیدواریم 20 درصد دیگر نیز در این 10 سال تمام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه درمان بیماران تنفسی خوزستان بر گردن صنایع آلاینده خواهد بود

هزینه درمان بیماران تنفسی خوزستان بر گردن صنایع آلاینده خواهد بود