مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-15بين الملل

این مغازه ها به مردمی که از آخرالزمان می ترسند خدمات می دهند!


به دلیل قرنطینه، سیل و جنگ در اروپا مشتریان مغازه های ارائه دهنده تجهیزات مورد نیاز برای زنده ماندن و شرایط اضطراری در بریتانیا در حال افزایش هستند.

- این مغازه ها به مردمی که از آخرالزمان می ترسند خدمات می دهند! به دلیل قرنطینه، سیل و جنگ در اروپا مشتریان مغازه های ارائه دهنده تجهیزات مورد نیاز برای زنده ماندن و شرایط اضطراری در بریتانیا در حال افزایش هستند.

همان طور که طوفان بابِت در ماه گذشته بریتانیا را درنوردید بخش رو به رشدی از جمعیت بریتانیا می توانستند احساس غیر معمول خود را توجیه کنند: آماده شدن برای فاجعه.

با افزایش تهدیدات ناشی از تغییرات آب و هوایی مانند سیل و آتش سوزی و همچنین ترس از حمله روسیه به اوکراین آماده شدن برای مواجهه با فاجعه راه خود را به جریان اصلی جامعه و افکار عمومی بریتانیا باز کرده است.

  صحنه های قفسه های خالی از مواد غذایی ناشی از خرید وحشت زده در فروشگاه ها در اوایل دوره پاندمی کووید شکننده بودن زنجیره های تامین کالای خرده فروشی های برتانیا را آشکار ساخته و باعث رشد صنعتی شده که در آن افراد اقلام ضروری را برای سناریوی آخرالزمانی احتکار می کنند سناریویی که بیش تر یادآور شرایط و روز های قرنطینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مغازه ها به مردمی که از آخرالزمان می ترسند خدمات می دهند!

این مغازه ها به مردمی که از آخرالزمان می ترسند خدمات می دهند!