مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:012023-11-11اقتصادي

شوربختی «شوکاشور» و انتظار برای تعیین تکلیف نهایی زباله آمل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، نخستین روزهای آبان امسال ضرب الاجل 15 روزه برای تعیین تکلیف معضل زباله آمل و انتخاب مکان جدید برای دپوی زباله از سوی رییس جمهور اعلام شد که مدیران و مسؤولان مازندران را به تکاپو واداشت.

سایت دپوی زباله شهرستان آمل در منطقه عمارت که بیش از 30 سال پذیرای پسماند مردم است هم اکنون به کوه عظیم تبدیل شده است که دیگر از معضل فراتر رفته و تبدیل به بحران زیست محیطی بزرگ شده است، بحرانی که هر لحظه ممکن است خبرهای ناخوشایند از آن به گوش برسد و شیرآبه های سیاه و متعفن که سلامت انسان ها را به سمت سرطان و بیماری های لاعلاج می برد.

کوه عظیم عمارتِ زباله منتظر تصمیم نهایی فرماندار آمل در روزهای پایانی ضرب الاجل رییس جمهور از تصمیم نهایی برای این اقدام جهت دپوی زباله آمل در مکان جدید خبر داد و گفت: دو نقطه برای دپوی زباله آمل انتخاب شد که پس از بازدیدهای کارشناسانه نقاط مستعد برای دپوی زباله انتخاب شده تا به زودی در نشست پسماند شهرستان آمل نهایی شود.

ذات الله زارعی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات شهرستان مبحث زباله و پسماند است، اظهار کرد: دو موضوع مهم در ارتباط با مسئله پسماند و منطقه عمارت به عنوان محل دپو و انباشت زباله مطرح است که یکی از آنها موضوع سد مخزنی هراز و دیگری بحث تعریض جاده هراز است زیرا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوربختی «شوکاشور» و انتظار برای تعیین تکلیف نهایی زباله آمل

شوربختی «شوکاشور» و انتظار برای تعیین تکلیف نهایی زباله آمل