مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-25سياسي

افزایش 3 برابری شهریه دانشجویان علوم پزشکی منتفی شد


عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از لغو افزایش سه برابری شهریه دانشجویان شهریه پرداز علوم پزشکی خبر داد و گفت:بر اساس پیگیری های صورت گرفته و نامه رییس کمیسیون آموزش به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، - وزیر بهداشت و وزیر علوم، مقرر شد این افزایش شهریه غیرمتعارف از دستور کار خارج شود.

شیوا قاسمی پور گفت: این موضوع در پی پیشنهاد معاون آموزشی وزارت بهداشت مطرح ولی با پیگیری ها و مخالفت های انجام شده از جانب نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون آموزش، اجازه تصویب این پیشنهاد داده نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از عصر ایران نماینده مردم مریوان و سروآباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ارائه پیشنهاد افزایش سه برابری شهریه دانشجویان شهریه پرداز وزارت بهداشت از جانب معاون آموزشی وزارت بهداشت، گفت: در نامه پیشنهادی معاون وزیر بهداشت به افزایش هزینه های وزارت بهداشت اشاره و پیشنهادی برای افزایش شهریه ها ارائه شده که دانشجویان و خانواده های آنان را با موجی از نگرانی مواجه کرده است.

در نامه مذکور به موارد بسیاری برای افزایش شهریه دانشجویان اشاره شده ولی ما نباید تمام بار هزینه های تحمیل شده به وزارت بهداشت را بر دوش دانشجو و خانواده او بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری شهریه دانشجویان علوم پزشکی منتفی شد

افزایش 3 برابری شهریه دانشجویان علوم پزشکی منتفی شد