مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-13اقتصادي

ساماندهی وانت بارهای بخش حمل ونقل جاده ای استان زنجان


رییس اداره کالای راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از ساماندهی ناوگان وانت بار همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره کالای راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از ساماندهی ناوگان وانت بار همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

غلامرضا کرمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با هدف حمایت از فعالیت وانت بارها و قانونی کردن فعالیت این ناوگان، طرح ساماندهی ناوگان وانت بار در استان زنجان در حال اجراست.

او ارتقای ایمنی تردد، ساماندهی محموله های قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت ها و مؤسسه های ترابری جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار با هدف تخصیص سوخت را از جمله اهداف اجرای این طرح دانست.

کرمی بیان کرد: راننده ها برای گرفتن سهمیه عملکرد سوخت می توانند با کارت هوشمند راننده و ناوگان و بارنامه برای حمل محموله ها در این طرح ثبت نام کنند.

وی افزود: متقاضیان برای گرفتن کارت هوشمند راننده و ناوگان و ثبت نام در این طرح به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان، درگاه ملی مجوزها به آدرس G4b یا مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان زنجان و شهرستان های محل سکونت مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی وانت بارهای بخش حمل ونقل جاده ای استان زنجان

ساماندهی وانت بارهای بخش حمل ونقل جاده ای استان زنجان