مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-07بين الملل

دیپلمات های غربی: بحران غزه آمریکا و متحدانش را به شدت منزوی کرده است


دیپلمات های غربی اعتراف کرده اند که بحران فعلی غزه ایالات متحده و متحدان غربی این کشور را به شدت منزوی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه آمریکایی ان بی سی نیوز به نقل از دیپلمات های غربی گزارش کرد که بحران غزه، ایالات متحده و متحدان غربی این کشور را به شدت منزوی کرده است به گونه ای درست شبیه جنگ 2003 غرب در عراق شده است که در عین حال که به ائتلاف کشورهای غربی آسیب زده است، به افراط گرایی در داخل این کشورهای غربی دامن زده است.

در این گزارش همچنین آمده است که دولت بایدن تاکنون نتوانسته رژیم صهیونیستی را متقاعد کند تا خشونت های تهاجمی علیه حماس را متوقف کند تا اجازه ارسال کمک های بیشتر به نوار غزه را بدهد.

این گزارش درباره ناکامی دولت بایدن در متقاعد کردن رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن خشونت ها علیه مردم غزه گفت که دولت بایدن در تلاش برای مهار بحران روبه رشد در منطقه غرب آسیا است اما بایدن و دیپلمات های ارشد آمریکا تاکنون نتوانسته اند تل آویو را متقاعد کنند که به طور موقت تجاوزات علیه فلسطینیان در نوار غزه را برای ارسال کمک های بشردوستانه بیشتر به این منطقه متوقف کنند.

این شبکه آمریکایی با اشاره به این موارد ادامه داد که عملیات هفتم اکتبر (15 مهر) حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی و پاسخ گسترده رژیم صهیونیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات های غربی: بحران غزه آمریکا و متحدانش را به شدت منزوی کرده است

دیپلمات های غربی: بحران غزه آمریکا و متحدانش را به شدت منزوی کرده است