مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-14اقتصادي

تفاهم نامه تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سمنان امضا شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از امضای تفاهم نامه همکاری بین این اداره کل و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رونق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و با ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فناوری و ساماندهی ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه، تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین اداره کل صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امضا شد.

وی با اشاره به اهداف این تفاهم نامه تصریح کرد: انعقاد این تفاهم نامه همکاری به منظور بهره گیری متقابل از توانمندی های علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فرهنگی، مشاوره ای و فناورانه در برای بهره مندی از توانمندی های طرفین انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: انجام مطالعات کاربردی در حوزه بهداشت، ایمنی و سلامت کارکنان شاغل در واحدهای صنعتی، ارتقای دانش فنی صنایع، ارائه راهکارهای مناسب در موارد زیست محیطی و انتقال تکنولوژی و توسعه صنعت استان از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سمنان امضا شد

تفاهم نامه تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سمنان امضا شد