مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-18ورزشي

پولادگر: از فدراسیون ها خواستیم اقداماتشان برای حمایت از مردم فلسطین را گزارش دهند


انتخابات را استارت زده ایم و آنهایی که شرایط برگزاری انتخابات را نداشتند را هم درحال پیگیری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم تجمع بزرگ مردمی جامعه ورزش و جوانان در دفاع از کودکان و مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار داشت: به دنبال اقدامات ظالمانه و ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در نواره غزه و کشتار بی رحمانه ای که انجام شده، قهرمانان ما هم در قالب مصاحبه و هم در قالب بیانیه اقداماتی انجام داده اند، اما امروز همه اهالی ورزش اینجا جمع شده اند تا از اقدامات ناجوانمردانه و غیر انسانی رژیم اشغالگر قدس در منطقه اعلام انزجار کنند.

همه مردم جهان باید چهره پلید این رژیم را ببینند و اتفاقاتی که در این مدت رخ داده ثمره اش این است که این رژیم منحوس پرده از چهره غیرانسانی خود برداشت.

وی ادامه داد: اعتراضاتی که به این رژیم می شود از جوامع و کشورهای اسلامی فراتر رفته است، چون یک فاجعه انسانی درحال رخ دادن است.

همه می دانند که کودکان معصوم ترین افراد کره خاکی هستند و اگر یک رژیم کارش به جایی برسد که آنها را به قتل برساند و به کودکان آسیب بزند در نهایت پلیدی و پستی به سر می برد.

امیدوارم که جامعه انسانی جهان هم صدا و همدل نابودی این رژیم منحوس را طلب کنند و همگی با هم روزی را شاهد باشیم که این رژیم دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر: از فدراسیون ها خواستیم اقداماتشان برای حمایت از مردم فلسطین را گزارش دهند

پولادگر: از فدراسیون ها خواستیم اقداماتشان برای حمایت از مردم فلسطین را گزارش دهند