مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-24حوادث

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا متوقف شد


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک محموله شامل انواع کالای قاچاق به ارزش 39 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در شهرضا خبر داد.

- محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا به همراه ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیونت که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی های قضایی از خودروی مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات یک دستگاه یخچال،80 بسته پودر نیروزا و 3 هزار و 570 عدد سیگار الکترونیکی کشف شد که ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه 39 میلیارد ریال برآورد شده است.

هاشمی فر با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و مجوزهای قانونی برای محموله خود بوده و آنها را به صورت قاچاق تهیه کرده بود، عنوان کرد: در این خصوص راننده دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

پایان پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا متوقف شد

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا متوقف شد