مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 16:562023-10-25اقتصادي

906 هزار شغل به آمار اشتغال کشور اضافه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نعمت الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان زنجان با بیان اینکه بدنه مدیریتی استان زنجان دارای یک انسجام قوی است به طوری که مسوولان استان به مسایل اقتصادی اشراف کامل دارند، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید داری چند ویژگی است که فعالیت های گسترده ای در سطح کشور انجام می دهد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حمایت از طرح های خرد گفت: زمانی می توانیم پایداری در فعالیت های اقتصادی را شاهد باشیم که طرح های خرد را بزرگ و گسترش بدهیم.

  وی با بیان اینکه طرح های کوچک و خرد در اقتصاد و اشتغال کشورهای بزرگ نقش به سزایی دارند، افزود: با وجود سهم 80 درصدی طرح های کوچک و خرد و متوسط در اشتغال کشور فقط 4.

5 درصد  منابع مالی بانک ها به این طرح ها اختصاص داده می شود.

رضایی با بیان اینکه از تابستان سال گذشته تا تابستان سال جاری بیش از 906 هزار شغل به مشاغل کشور در طول یک سال اضافه شده است، ادامه داد: سال گذشته در استان زنجان در قالب تبصره 18 و سایر تفاهم نامه ها 155 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه به چالش های کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: محدودیت دسترسی به منابع تأمین مالی، ضعف برخورداری از مهارت های ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

906 هزار شغل به آمار اشتغال کشور اضافه شد

906 هزار شغل به آمار اشتغال کشور اضافه شد