مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-24اقتصادي

اهدای لوازم خانگی به ارزش 3 میلیارد تومان سیل زدگان آستارا توسط سپاه


پیش از ظهر امروز سپاه قدس گیلان به سیل زدگان شهرستان آستارا لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی با ارزش سه میلیارد تومان اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان و برخی مسؤولین استانی و شهرستانی محموله لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی به سیل زدگان آستارایی اهدا شد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه هنگام بحران و مشکلات همواره در کنار مردم و آسیب دیدگان است، اظهار کرد: یکی از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک به مردم و آسیب دیدگان در هنگام بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله بوده و از هیچ تلاشی برای کاهش رنج مردم دریغ نمی کند.

  وی با اشاره به وقوع سیل شدید در شهرستان آستارا در شهریورماه سال جاری، گفت: با وقوع این سیل بخشی از منازل مردم دچار آبگرفتگی شده و برخی وسایل و ملزومات خانگی مردم هم دچار آسیب جدی شد.

  فرمانده سپاه قدس گیلان از تهیه وسایل خانگی توسط این نهاد و اعزام آن به آستارا برای اهدا به آسیب دیدگان خبر داد و افزود: محموله لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای لوازم خانگی به ارزش 3 میلیارد تومان سیل زدگان آستارا توسط سپاه

اهدای لوازم خانگی به ارزش 3 میلیارد تومان سیل زدگان آستارا توسط سپاه